HW.cz - MCU.cz - Amaro

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Středa Květen 14 11:10:20 CEST 2008

>Ked som bol studentom, tak sa na mna pozerali ako na studenta, t.j. cloveka,
>ktory nema pravidelny prijem penazi

To neni zdaleka pravidlem, jsou i studenti z dobre situovanych rodin,
kteri by klidne mohli neco prispet.

>Podnikatel preto, lebo ten na rozdiel od studenta, ma prijem penazi a
>niekedy to nie je zanedbatelna ciastka pokryvajuca standartne zivotne
>vydaje.

No a? Tyto prijmy mu nespadly z nebes, na ne se musel sam pricinit.

>ale v tom druhom mi to pripada ako skutocne zdieranie postavene
>na fakte, toto je Tvoj plat a za to nam vyrobis minimalne 3x tolko,

Nechci ze sebe delat chytraka, ale neni toto nahodou zakladni princip
podnikani - nakoupit za mene, nezli za kolik hodlam prodavat? At uz
se to tyka zbozi nebo prace ci sluzeb.

>Jedni aj druhi podnikatelia mozu zaplatit za navrh standartnu cenu.

A nebyli by ti podnikatele hloupi, aby platili za vec, ktera je pro
jine zadarmo?

>A na zaver, myslim si, ze riesenie ku ktoremu som tak nejako skonvergoval,
>t.j. uverejnit verziu A bez zbytocnych detailov a ponuknut verziu B sa mi
>zda ako prijatelne.

Jestli si to predstavuji spravne, z verze A nebude mit autor nic,
verze B bude placena. To je nekdy obtizny kompromis - verze A by mela
byt dostatecne funkcni, aby si ji clovek chtel postavit a zarizeni
vyskouset, a pritom verze B by mela nabizet o tolik vic, aby uzivatel
kvuli tomu sahnul do penezenky.

>Koniec koncov, ak bude mat podnikatel cas prerobit si
>to, nech si to prerobi, vidim to na mesiac prace. (Mozete teraz spustit
>debatu, ze ci to je naozaj mesiac alebo nie a kolko za to.
Pokusim se - finale by melo byt v pouzdru SOT236, ze ano, cili
PIC10F2xx. Nejvetsi z teto rady je PIC10F222, ma pamet programu pro
512 instrukci. Predpokladejme zaplneni pameti do posledniho mistecka,
programator pracuje 21 dni v mesici, 8 hodin denne. Na napsani a
odladeni jedne instrukce ma 20 minut, jinymi slovy 24 radku denne. No
na konci takovy sichty musi bejt vyzdimanej jako citron! :-)

J. Hanzal