HW.cz - MCU.cz - Amaro

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Květen 14 09:38:17 CEST 2008

Pan Hanzal a ostani diskutujuci,

moja odpoved je jednoducha.

Ked som bol studentom, tak sa na mna pozerali ako na studenta, t.j. cloveka,
ktory nema pravidelny prijem penazi a hlavne nevie ako to chodi v zivote. A
kedze som bol samouk, vela veci som sa naucil sam, hlavne rozmyslat vlastnou
hlavou. Ale bolo par veci, ktore mi proste ukazali, lebo by som na ne nikdy
neprisiel sam...

Podnikatel preto, lebo ten na rozdiel od studenta, ma prijem penazi a
niekedy to nie je zanedbatelna ciastka pokryvajuca standartne zivotne
vydaje. Sam dnes viem, ze je rozdiel zacat podnikat z nutnosti kvoli
elementarnemu prezitiu, lebo inej moznosti niet. A zacat podnikat lebo sa
idu mnozit peniaze. V tom prvom pripade je setrenie akosi na mieste, pretoze
penazi niet, ale v tom druhom mi to pripada ako skutocne zdieranie postavene
na fakte, toto je Tvoj plat a za to mam vyrobis minimalne 3x tolko, resp.
ked si bol hlupy a uverejnil si to...

Ale aj tuna moze prist elementarna slusnost, o ktorej si nerobim iluzie.
Jedni aj druhi podnikatelia mozu zaplatit za navrh standartnu cenu. Prvi,
ked na tom zarobia, hoci by zaplatili aj neskor, druhi vacsinou hned. Je to
len ich dobra vola a slusnost. Ale o tom si nerobim iluzie, dzungla je
dzungla a zivot medzi zvieratkami a polovnikmi je niekedy zaujimavy...

A na zaver, myslim si, ze riesenie ku ktoremu som tak nejako skonvergoval,
t.j. uverejnit verziu A bez zbytocnych detailov a ponuknut verziu B sa mi
zda ako prijatelne. Koniec koncov, ak bude mat podnikatel cas prerobit si
to, nech si to prerobi, vidim to na mesiac prace. (Mozete teraz spustit
debatu, ze ci to je naozaj mesiac alebo nie a kolko za to.)

A.

> normalne
>
> A proc by to vlastne mel mit studak zadarmo? Dostane prece uplne to
> same, jako ten majitel firmy, nebo ne?
>
> J. Hanzal

Neposielaj maily, pošli radšej fľašu.
http://vino.zoznam.sk/