HW.cz - MCU.cz - Amaro

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Středa Květen 14 09:34:28 CEST 2008

Jeste kdyz se tu resi, jestli zverejnit kompletni podklady nebo ne,
tak musim souhlasit s panem Sembolem:

>Mne osobne taky namichne, kdyz si clovek pro postaveni konstrukce MUSI
>neco objednat (naprogramovany nejcasteji procesor). Takove konstrukce
>automaticky vypoustim. Na druhou stranu mne velmi potesi, kdyz mam
>moznost si neco koupit (hotovy plosnak, naprogramovany procesor - ne
>na vse ma clovek programovatko, vyfrezovanou krabicku, neobvykle
>soucastky).

Jde o to, ze kdyz je navod nekompletni, zacne se mluvit o nehoraznem
obohacovani autora, podvedenem ctenari, skryte reklame atd. Cloveka
to rozladi, takze si tu konstrukci nakonec nepostavi. Ostatne zil bez
ni do ted, tak to jeste vydrzi.

Ale kdyz ma ctenar moznost budto koupit nebo vlastnimi silami
vyrobit, casto zjisti, ze koupit je vyhodnejsi. I kdyz treba napoprve
se pokusi nakreslit plosny spoj lihovym fixem a vyleptat doma.
Vysledkem je nevzhledny podleptany spoj (fix byl ponekud suchy a ruka
neklidna), polita kuchynska linka (a ten chlorid opravdu drzi) a v
nedeli k obedu zemlovka, odpoledne vylet k rodicum manzelky (trest za
znicenou kuchyni). Takze napodruhe si takove experimenty odpusti a
koupi si 'profi' plosnak s maskou, potiskem a HALem (Au). O
prokovenych spojich nemluve.

Stejne tak s nakupem soucastek. Kazdy si muze nakoupit odpory,
kondiky i procesor, doma si ho vyprogramovat (pripadne program
upravit/opravit dle sve fantazie), ma k tomu HEX pripadne zdrojak.
Ale stejne uz se rozhodl objednat plosnak, takze stovku za postovne
zaplati v kazdem pripade, a nez by sel vystat tri fronty do GM, tak
si priobjedna jeste sadu soucastek.

A zrovna tak to funguje s osazenim a ozivenim. Akorat nesmite ctenare
nastvat tim, ze MUSI koupit...
J. Hanzal