OT: Virus.

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Květen 13 16:48:08 CEST 2008

Ted jsem si s tim u sebe trochu hral a jedna z moznosti jak toho stavu
dosahnout je zmenit opravneni na klice v registrech. Konkretne treba
na HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
jsem zakazal zapis a bylo. Takze je mozne, ze se bez hrabani v
registrech neobejdete...
Marek