jine radio do Octavia I

Jiri Vojtek HWkonf@vojtek.biz
Úterý Květen 13 14:27:47 CEST 2008

Dobrý den,
narazil jsem na poměrně zajímavý produkt HF set včetně rádia.
Pokud to někoho zajímá je zde
http://www.parrot.com/uk/products/carstereos/parrotrk8200
Ano mám i tu druhou hračku :))
Mám v autě originál rádio propojené na Big spot či jak se jmenuje ten
display na palubní desce, se zobrazením stanice rádia, otevřených dveří
atd...
Tak a teď konečně otázka - máte někdo tušení jak rádio s tímto displejem
  komunikuje ? Je mi líto ho úplně vyřadit (v duchu se bojím, že to jede
přes CAN, ale co kdyby :)
Jak je to s nestandadtem standardu ISO v konektorech u  rádie. Různě po
internetu jsem našel co všechno je a není jinak a pokaždé se to liší :)
Předpokládám, že to bude dáno rokem výroby.
Děkuji
J.V.