HW.cz - MCU.cz - Amaro

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Květen 13 14:04:47 CEST 2008

Ta prace ma od profika mozna jeste vetsi hodnotu, protoze je to take
driv hotove a mozna i lepe, kdyz ma vice zkusenosti a neni to jeho prvni
s danym problemem.

Ale tohle prece bylo o necem jinem. Amater si predstavuje, ze jeho prace
ma cenu 200.000Kc, protoze na tom udelal 200h a profici berou i vic nez
1000Kc/h, ale zapomina pritom na ten detail, ze za tu hodinovou sazbu
jsou s tim hotovi mnohem drive. Zkratka ze si takovy amater dost fandil,
kdyz ohodnotil tak vysoko svou praci.

Jestli jsem Pepu pochopil, psal proste o tom, ze si nekteri lide
nedokazi svou praci korektne ohodnotit a to jen proto, protoze si
zkratka nedokazi predstavit, ze to co povazuji za superuspech, muze byt
pro nekoho jineho stouracka v nose, prave pri amaterem pocitane hodinove
sazbe ;).

--
Jiri Bezstarosti