HW.cz - MCU.cz - Amaro

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Květen 13 12:41:27 CEST 2008

Jezisi, vubec ne ! Jen jsem psal, co si sam myslim a ze vsechny me
nazory nemusi byt spravne, to je prece jasne, k neomylnosti mam hodne
daleko ;).
Pokud se kdokoli citi trefen mymi nazory, prosim, at to tak nebere,
protoze at napisete vseobecne o lidech cokoli, vzdycky se to nekoho muze
dotknout. At uz je to jakkoli a i kdyz najdeme korektni hledisko, stejne
vzdycky budou existovat vyjimky.

--
Jiri Bezstarosti