HW.cz - MCU.cz - Amaro

Kosta (mk) info@mcu.cz
Úterý Květen 13 11:29:02 CEST 2008

>Ma moznost zaplatit si normalnu reklamu v inzertnej casti, alebo ma moznost
>publikovat konstrukciu. Ako clovekovi, ktory zaplati nemalu sumu za casopis
>sa mi nepaci, ked tam najdem clanok, ktory sa tvari ako konstrukcia, ale
>celkom
>na konci zistim, ze je to vlastne len ukecana reklama.

Vděčné téma, ale s prominutím o ničem. Neplačte tu, ale u vydavatele AR,
PE,.... Je na nich aby nastavili honoráře tak, že jim lidé budou dodávat
články a budou za to patřičně honorováni. Jinak je jen na jejich svobodné
vůli, zda budou konstrukce zveřejňoval se všemi podklady, nebo si za ně
nechají zaplatit,

Čtenář má jediné právo - koupit či nekoupit daný časopis. Nemá nárok na nic
víc než co je součástí výtisku.

S pozdravem
Kosta

PS: Svého času jsem v AR pusobil, takže trochu vím vocogo