HW.cz - MCU.cz - Amaro

Balogh Richard, Ing. balogh@elf.stuba.sk
Úterý Květen 13 10:38:06 CEST 2008

Prepacte, ale nie:

> Mozna jsem vse nevysvetlil detailne, ale jestli chce Andy na
> konstrukci neco vydelat, muze napsat clanek a nabizet plosny spoj,
> procesor, komplet soucastek atd. Ten clanek bude fungovat jako
> reklama na to, co nabizi k prodeji. A dostat za svoji reklamu jeste
> zaplaceno, to se povede zridka.

Ma moznost zaplatit si normalnu reklamu v inzertnej casti, alebo ma moznost
publikovat konstrukciu. Ako clovekovi, ktory zaplati nemalu sumu za casopis
sa mi nepaci, ked tam najdem clanok, ktory sa tvari ako konstrukcia, ale celkom
na konci zistim, ze je to vlastne len ukecana reklama.

Ked uz sme pri tych historickych suvislostiach:

"Vase ano nech je ano a vase nie nech je nie."

:)

Richard Balogh