HW.cz - MCU.cz - Amaro

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Pondělí Květen 12 23:06:54 CEST 2008

>Bol by ale rad, keby sa mi vratili aspon tie drobne, ktore som do
>toho investoval.

A kolik ta investice predstavuje? PE plati kolem 500-800Kc za
stranku, coz jsou (jestli me pamet neklame) 3 nebo 4 standardni
strojopisne strany (1800 uhozu). K tomu nejake schema, osazovak,
fotka, prubeh napeti/proudu v zavislosti na case, graf napeti podle
typu akumulatoru...
Vice na http://www.aradio.cz/Autori.html

>Myslim si, ze kazdy moze aspon trochou prispiet, ale iluzie o tom si
>nerobim. To vies zivot, spolocnost a ludia ma naucili...

Ja bych to videl asi takto - autor prodal clanek vydavateli casopisu
ke zverejneni. Ctenar si koupil casopis a tim zaplatil vydavateli za
obsah cisla. Autorovi clanku ctenar nic nedluzi a to ani moralne.
Jestli Vas zivot takto naucil, pak je to v poradku, zadne penize od
ctenaru za clanek neocekavejte.

Zaplaceno ale muzete dostat za dalsi sluzby spojene s obsahem clanku
- plosny spoj, sada soucastek, hotovy vyrobek...

>Co sa tyka tej konstrukcie, tak je svojim sposobom jednoducha.

Jednoduchost neni na zavadu, naopak po jednoduchych konstrukcich je
poptavka. Kdysi to v PE dokonce vyslovne uvadeli.

J. Hanzal