DPA , bylo RE: HW.cz - MCU.cz - Amaro

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pondělí Květen 12 21:37:13 CEST 2008

Kdyz uz je rec o DPA, nevite co je tohle za relatko? :-)
http://img65.imageshack.us/my.php?image=releochranayc1.jpg

Samozrejme mohl bych pouzit jakekoliv jine s parametry 24V=,10-16A ale
nechce se mi sahat do plosneho spoje, kdyz vypada tak pekne (skrabat
spoje, vrtat dalsi diry...). Autor plosneho spoje bohuzel nereaguje (asi
ma dovolenou, nebo je zaneprazdnen). Koukal jsem na GME, GES, Tipa, TME,
Conrad ale zadne z jejich nabidky tomuto neodpovida nebo jsem ho
prehledl.

Dekuji
Michal Grunt

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3093