HW.cz - MCU.cz - Amaro

Pondělí Květen 12 20:02:45 CEST 2008

Dobry den,
co se tyce sponzoringu velmi se mi libi na webu projektu MRTG odkaz
"make tobi happy" (http://tobi.oetiker.ch/wish/) jedna se o
sponzorovani autora. Vetsina uzivatelu rada zasponzoruje nejaky
projekt pokud se jim libi. Myslim ze vyuziti mikroplateb by docela
pomohlo. Na stranky si sice muzete dat reklamu, ale ta moc nevydela a
muze pripadne odradit nektere lidi kteri by radi prispely mikroplatbou
nebo jinou formou.
Co se tyce te publikace, podle me by bylo nejvhodnejsi nejprve
vytvorit web projektu a az pak napsat clanky do casopisu kde by se
uverejnil i odkaz na stranky.