HW.cz - MCU.cz - Amaro

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Květen 12 10:15:29 CEST 2008

Ahojte,

chcem sa Vam vsetkym podakovat za Vase nazory.

V prvom rade by som rad podakoval Kostovi za otvorenu odpoved. Ked mam
pravdu povedat, tiez som si to vsimol. Mcu.cz uz nie je to co byvalo.

Takze ostalo hw.cz/amaro. Tuna je to na zvazenie. Ale asi najlepsia
kombinacia je casopis plus vlastna web-stranka.

Dalsia stranka, ktoru ste nadhodili, je to co od toho ocakavam. Je to akasi
forma sebarealizacie, ktora ma dve stranky. Rad by som robil nieco, co ma
bavi, v mojom pripade mikroprocesory. A druha stranka, aby som mal z toho aj
nejaky osoh, ci uz dobry pocit alebo par drobnych, ktore by aspon pokryli
suciastky. Nerad by som ale, aby si to nejaky dobrak privlastnil a vytlkol z
toho mailand. Takze tuna mi je jasne, ze to chcem urobit "volne pre
nekomercne pouzitie". Aj ked viem, ze ked to raz zverejnim, uz tomu zabranit
nebudem moct. A tu mam dalsiu nejasnost, moze sa v casopise zverejnit nieco,
co je "volne pre nekomercne pouzitie"?

No a nakoniec, ide o zdroj s akumulatormi, nabijackou a jednoduchym
monitorom stavu akumulatorov. V prvej verzii s 8 pinovym Picom na
vyskusanie. Ak to pojde, tak finale by malo byt s Pic v SOT23.

Pre Dana, moze to byt napr. zdroj pre rf-powermeter, ktory sa tu onehda
rozoberal.

A.