Re: OT: Automatický překlad google - jak ho jednou provždy zakázat ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Květen 12 00:21:36 CEST 2008

 12.5.2008, 0:14:34
--
Jan Waclawek napsal:

> V tomto pripade chcete, aby si pamatal, ze ak zadate google.com tak Vam nema vratit google.cokolvek.
> Chcete, aby si pamatal, ze za Vasim pocitacom sedi niekto kto
> nechce to co chce 99.9% populacie (t.j. aby za neho rozhodoval niekto iny).

Kdyz zadam google.com, chci aby mi vratil google.com, kdyz zadam
google.neco, chci aby mi vratil google.neco. Na to neni treba si nic
pamatovat.
Mozna sem blbej, ale zase ne tak moc, abych nevedel co chci.
A toho kdo se snazi vedet lip nez ja co chci, tak toho opravdu fest
nesnasim.

> V com presne spociva ta paranoia? Ako mozu cookies ublizit?

Velky Bratr te sleduje, Velky Bratr te vidi, velky Bratr o tobe
vsechno vi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz