=?iso-8859-2?Q?Re=3A_OT=3A_Automatick=FD_p=F8eklad_google_-_jak_ho_jedn ?= ou provždy zakázat ?

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pondělí Květen 12 00:03:53 CEST 2008

At 23:55 11.5.2008, Jan Waclawek wrote:

>V com presne spociva ta paranoia? Ako mozu cookies ublizit?

Do cookie si muze protistrana ulozit cokoli (aniz by se clovek byt 1x
podival, co to vlastne). Muze si tam ulozit unikatni id pocitace
(uzivatele) a k nemu si asociovat nejaka svoje data. Napr. google by tim
mohl, na zaklade analyzy dotazu prislych z mojeho pocitace, nabizet cilenou
reklamu - nebudou mi nabizet prostredky na 100% rust nader o 2 cisla, i
kdyz se ve skutecnosti zajimam o pestovani melounu ;o)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://vystava.kostky.org - Vystava LEGO: Hracka i hobby 2008 Brno.