Re: OT: Automatický překlad google - jak ho jednou provždy zakázat ?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Květen 11 23:55:27 CEST 2008

>A proc by si mel server neco pamatovat, kdyz to po nem nechci ?

V tomto pripade chcete, aby si pamatal, ze ak zadate google.com tak Vam nema vratit google.cokolvek.
Chcete, aby si pamatal, ze za Vasim pocitacom sedi niekto kto nechce to co chce 99.9% populacie (t.j. aby za neho rozhodoval niekto iny).

>Uklidnuje to (paranoidni jedince jako jsem treba ja)

V com presne spociva ta paranoia? Ako mozu cookies ublizit?

wek