OT: Automatický překlad google - jak ho jednou provždy zakázat ?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Květen 11 21:45:39 CEST 2008

Ja lokalizovany gugl ani nepouzivam, len gugl.com . Treba kliknut vpravo dole na "google in english".

Vzdy ked z noveho kompu prvykrat idem na gugl tak to musim prehadzovat, ale potom je s takymito hovadinami pokoj.

Skor ma znepokojuju idiotske softy ktore sa nainstaluju v slovencinocestine, a nejdu prepnut.
No a najsmutnejsie je, ze tato idiocia uz presla z M$ aj na Linuxy.

wek