OT: Automatický překlad google - jak ho jednou provždy zakázat ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Květen 11 21:13:21 CEST 2008

Zdravím,
  tak jsem potřeboval něco vygooglit - a nestačil jsem se divit.
  Google mi samovolně přeložil text do češtiny!
  Avšak jak - drahoušek zákazník je proti tomu naprosto smysluplný text.
Dozvěděl jsem se, že firma "Zpěv Technologies nabízí mimo jiné pokročilou
modulaci zákoníku", že "Plavky SS7 mají výhodné vlastnosti, zvláště pak
kliku zpět" a že "vzdělaná síť v ploché střeše je vhodná pro řešení problémů
s běžnými rákoskami".
  Jsem natolik rozrušen, rozčilen a rozvztekán, že nemohu najít GLOBÁLNÍ volbu,
jak mu to zakázat. Jednou provždy. Ano, je tam link "prohlédnou článek
v origninále", ale to mám pokaždé dostávat infarkt z těch blábolů a klikat
a klikat ?
  Tak to mne tedy strejda G doběhl :-(.
    S pozdravem Pavel Troller