XP Home - modra obrazovka

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Květen 11 16:35:57 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    na to se da pouzit napriklad TuneUp Utilites ktere vysli na
poslednim Chipu a opravdu to funguje. Na rozdil od jinych podobnych
programu, ktere pak delaji vsechno mozne a nemozne, ale spise system
poslou do kytek. Ty TuneUp 2007 jsou pro ctenare zadarmo, bez omezeni a
jeste se slevou na novou verzi. Ale jesti je slovensky a cesky Chip
stejny, to nevim.

    Je tu ale jedno velike ALE. Pokud se zmeni winlogon.exe a dalsi
soubory, tak napriklad nelze nainstalovat SP3 a neda to pokoj, dokud se
to nevrati zpet do puvodniho stavu. Jine aktualizace to delaji take. Na
rozdil od toho SP3 to ale nereknou, jen blbnou...

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz