Hocus pocus

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Květen 10 23:56:49 CEST 2008

Mi tu asi nekdo pozoruje pri bastleni.  Nechal jsem vcera  volne valet
snury od geloveho accu ( 6V 4Ah)  po stole a "odhodil" jsem na konce
bananku pinzetu.
Takovej smrad jsem tu jeste nemel. Ty snury se okamzite rozsvitily a
izolace behem mziku zmenila skupenstvi  -  na plynne.

To jsem necekal co takova mala baterka dokaze. Byla cerstve nabita -
jak  jinak z lab. zdroje ktery jsem mezitim potreboval a vytahl z nej
onu baterku.