OT: Dobre diskuse/maillisty ohledne C pod Linuxem

Serych Jakub Serych@panska.cz
Sobota Květen 10 12:36:42 CEST 2008

Proste si hraju se zde casto zminovanym routerikem Edimax.

Uz jsem dospel do stadia, kdy si na dospele linuxove masine zkompiluju
jednoduchy Cckovy programek (umi zatim citat pulzy z plynomeru privadene na
jeden GPIO a zapisovat stav do souboru).

Ted bych ale napriklad potreboval pro Edimaxe skompilovat rrdtools
http://oss.oetiker.ch/rrdtool/ a v tom uz se placam vice nez hodne. Princip
je mi jakz takz jasny - mit na dospele masine pro to vytvoreny fs se vsim
potrebnym (nevim co vse a proc tam ma byt), chrootnout do nej a tam to
kompilovat, ale navody a odkazy na netu jsou funkcni tak sotva z pulky, a
kdyz to na me pri vytvareni toho specialniho fs behem cca pulhodinove
kompilace zacne hazet nejake chybove hlasky, nevim vubec, ktera bije.

Jakub Serych