Casovace pro AVRka

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Sobota Květen 10 08:33:02 CEST 2008

On Sat, May 10, 2008 at 06:49:27AM +0200, Saša Svobodová wrote:
> Hezke ranko,
>
>     bez jakekoli provokace se chci zeptat, co tim je mysleno? Tedy ne o
> tom jazyku, ten mi pripada moc super, ale spise mne zajima ta ukecanost.

No, ono to ale s jazykem souvisi ;)

Proste kdyz mate program, nebo jeho urcitou funkcni cast (funkce atd.)
uelanou tak, ze se vleze "na jednu obrazovku", je to daleko prehlednejsi
a lip se to cte. (BTW, proto taky v "coding-style" nektrerych open-source
projektu je vyslovne uvdeno, ze se komentare maji pouzivat jen, kdyz je
skutecne co komentovat a nepopisovat kazdou trivialitu... proste to jen
pridava zbytecny sum do zdrojaku)

> 					Saša K. Svobodová

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz