HW.cz - MCU.cz - Amaro

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Květen 10 01:33:53 CEST 2008

Pri tejto prilezitosi by som si dovolil sa opytat, ci sa planuje opravit obrazky v starsich clankoch, napr. http://www.mcu.cz/news.php?extend.490.2 , pripadne ozivit cele clanky z "nastrelov MCU", konkretne som tam mal tento http://www.za.gaya.sk/~sinkom/AVR/Eclipse/Eclipse_AVR-GCC.html

Dakujem.

K otazke "kde vystavit" by som este prispel par nezavislymi nazormi, ktore vsetky vychadzaju z odpovede na hlavnu otazku - co si od zverejnenia slubujes. Povedzme taky ja neplanujem mat zo zverejnenia ziaden zisk (nestazujem si na to, co ma zivi; nepotrebujem zarabat na tom, co si robim doma). T.j. nieco zverejnim na mojich strankach od svojho providera netu, ktory ale neposkytuje moznost PHP, MySQL, atd (teda ziadne diskusie pod clankom) a neratam s tym, ze si to najde niekto, komu neposlem odkaz (do HW listu poslem :-). Nieco som zverejnil na MCU.cz, ci uz z vlastnej iniciativy, alebo ma oslovil Kosta. Bola tam velmi dobra spolupraca (aj s pomocnikmi - pozdravujem Weka), skoda toho, na co sa pytam v uvode tohto mailu...
S inym zverejnovanim skusenosti nemam.

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ