Odinstalovani ovladacu graf.karty ve W XP

Volák Vladimír volak@stapro.cz
Pátek Květen 9 16:45:06 CEST 2008

Zkousel, samozrejme, jako první, ale taky nenabehlo.
Uz to mam vyreseno.Zvnejsku jsem prepsal registry, ze Systém Volume Information jsem vytahl a pouzil poslední funkcni zalohu a uz to slape.

Vladimir