HW.cz - MCU.cz - Amaro

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Květen 9 13:41:40 CEST 2008

plus DDS generator nebol prihlaseny do konkurzu aby sme nevyhrali vsetky
ceny :-)))
Pripajam sa k nazoru, ze pokial je to nejaka originalna a aspon trochu
atraktivna konstrukcia a vies pisat tak to daj do papieroveho media.
Potom si mozes urobit stranku a zavesit to aj tam, ak to napises v
anglictine tak z toho bude mat uzitok aj zvysok sveta...
Pripadne napis sukromne co tvoris, celkom ma to zaujima.
b.