Frezka

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pátek Květen 9 10:52:08 CEST 2008

S tím co je napsáno níže nelze než souhlasit. Mám k dispozici tedy tu
trochu lepší s řízením otáček a frézuje se s tím jedna radost. Bez
příslušenství to samo nejde, ale zase třeba ten svěrák je vážně kvalita.
Na nějaké profi frézování to samo není, ale za tu cenu nelze chtít zázraky.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |