CAD pro Breadboard

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Květen 9 10:30:46 CEST 2008

>Videl jsem ctyri videa a libilo se mi to - je jich tam jeste vic?

Zatial nie, ako som pisal, nejsou lidi na manual, a bez toho to akosi cele nema zmysel.

Plan je, ze na jesen sa trocha uvolnim a pustim sa do toho, ale vieme vsetci ako je to s planmi...

>Je k tomu nejake mechanicke uchyceni?
>Na stole to asi nebude mit dlouhe trvani.

Tie blbosticky som lepil obojstrannou paskou priamo na kus kancelarskeho papiera (s tym, ze sa to aj tak bude rozoberat). Pre QR6 uz mam vsetky moduly nalepene na vacsom kuse bieleho plastiku asi 2mm hrubeho, len nebol este cas to pospajat a ozivit. Inak kazdy modul ma v rohoch diery, takze by ich islo srobovat na nejaku vhodnu podlozku (preglejka ci ine drevovite, alebo vrtany plechovy breadboard - merkuroidne?) cez nejake distancne stlpiky, alebo ich strkat na tie zacvakavacie stlpiky so samolepiacou patkou, alebo nieco take.

wek