CAD pro Breadboard

Kosta (mk) info@mcu.cz
Pátek Květen 9 09:53:03 CEST 2008

>Nieco podobne som videl na mcu.cz ;-)
>http://www.mcu.cz/plugins/links_page/links.php?cat.9 -> veecad
>Na rozdiel od toho druheho je v jazyku, ktoremu rozumiem :-) a ma aj nejaku
>sattarmo verziu.

Dobrý, znás tu o kovíri s jeho kobyle?? :))))

>Myslim, ze oba by sa dali "zneuzit" aj na nespajkovacie pole, ak sa da
>zadefinovat pole velkeho mnozstva >kratkych pasikov.
>
>Ale vyskusat si to musis sam.

Skoda a já myslel, ze to udelás za mne :)))

>PS. <nehanebna komercia> A hardware typu co som zacal robit pre QR-6 by sa
>Ti nepacil? Tam by sa >CAD mohol zmrsknut na cmaranie ciar medzi modulmi...
></nehanebna komercia>

Zahorel jsem plamenou láskou ke kombinaci Liberlab+Wiring. Popravde, nejen
me zatím teorie moc neláká predevsím musejí decka videt výsledky - musí to
"svícit a trubit" a nezlob se decka nenalákám na na QR6, spís mozná studáky.
Ale mozná se pletu a jsem zase nekde úlpne mimo lavor

S pozdravem
Kosta