CAD pro Breadboard

Kosta (mk) info@mcu.cz
Pátek Květen 9 09:35:09 CEST 2008

>Kdyz si tam jako desku nakreslite to nepajive pole, vyjde to nastejno,
>ne? Popravde jsem tenhle softik zkousel a nakonec jsem zjistil, ze
>vlastne nechapu jeho vyuziti. Kdyz uz to kreslit v takovymhle softu,
>tak to uz to rovnou muzu pichat do pole, nebo pajet na univerzalku...

Mhh, jo to by snad slo.

K použití: Děca začnou postupně - v každémm kroku vloží jednu součásku nebo
spoj, tohle bych chtěl do začátku demonstrovat právě sérií obrázků. Můžu to
nafotit, ale to se mi zdá dost závislé na osvětlení, mé skleroze, vzhledu
součástky, etc. Skouším zda něco nenajdu, či někdo neporadí

S pozdravem
Kosta