Re: Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Květen 8 22:12:12 CEST 2008

Sleduji diskusi a neco mne napadlo - nevim jestli to neni uplny nesmysl.
Nevim jestli takove snimace jsou a jestli jsou dost presne.
A uz vubec nevim jak by se to dalo delat.
Takze:
V realnem prostredi jsou na draze ruzne nepravidelnosti - skvira, kaminek, flek..
Nemohl by se nejaky snimac zamerit na vhodny bod a ten sledovat - vzdalenost k nemu,
uhel a podle toho pocitat polohu robota. Robot by musel sledovat nekolik bodu
a kdyz by jeden treba zmizel za horizontem, zameril by se na jiny.