RE:Frezka

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Květen 8 20:41:01 CEST 2008

Celkem souhlasim, je to takovy sranda stroj spise na hrani.
Mel jsem si s tim moznost hrat u Proxxonu a vule na sroubech + hazeni vretena byly vice nez znacne.
Ono obecne Proxxonu nejak nejdou rotacni stroje, hledal jsem nejakou pidi rucni vrtacku/frezku a ta proxxonacka neprosla na vule, hazeni a jen kluzne mosazne pouzdro.

Zkuste mrknou na nejakou vetsi frezku, treba i z PRCu.

>Tenkrát byla ještě Záruční doba 0,5 roku a mě těch pár provozních hodin
trvalo tak rok... A vzhledem k tomu, že už jsem mezitím pochopil, že je
to stroj nanic už jsem s tím dál nic nedělal. Poučil jsem se a pořídil
si frézku od 1BOF. S tou jsem spokojen. Jen to poučení přišlo dost
draho. Ale jak říká moje máma - za blbost se platí. A pokud penězi je to
ještě ten lepší případ. Ačkoliv toto zabolelo.

    Martin.