Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Květen 8 20:37:32 CEST 2008

 8.5.2008, 18:30:00
Hmm, velmi zkuseny vyvojar to nejsem, ale snad dost zkuseny na to,
abych vedel ze nektere zakladni postupy je vhodne dodrzovat.
Na vasem prispevku neni hloupy navrh se 4 koly, ale vas postup.
Konkretni zdeleni v mem prispevku je, neni ani nijak zasifrovano, je
to tam docela polopaticky (alespon doufam). Jen je to napsano az na
konci druheho odstavce a ne v prvni vete.
Kdyz stavite dum, take preci nebudete postupovat tak, ze nejdrive nekde
v hangaru stlucete krovy, a pak teprve pozvete projektanta aby podle tech
krovu nakreslil plany domu. A nakonec hledat pozemek na kterem to pujde postavit.

Nejprve musite mit parametry ktere ma projekt mit, a pak hledate
reseni ktera je splnuji.
Tech 24 kol ktera jsem navrhl, a ktera se vam asi zdaji absurdni je
prave UKAZKA hloupeho postupu kdy navrhuji nejake reseni aniz bych
vedel zda takove vlastnosti budou pozadovany.
Pokud je v zadani ze robot musi byt schopen autonomniho pohybu i po te co
bude prevracen na bok ci na zada, jsou 4 kola na kazde stene jednim z
moznych reseni. Pokud ale definujeme ze robot se nijak prevracet
nebude, pak je to holy nesmysl.
Takze, nejdrive pozadavky, pak reseni a ne naopak. V pripade tohoto
konkretniho projektu by ale IMHO uplne na zacatku vseho melo byt postaveni
teamu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz