Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Květen 8 13:29:25 CEST 2008

Chapu ze jste velmi zkuseny vyvojar a ze moje napady se Vam asi zdaji
hloupe. Jestli vite o lepsim reseni, tak si je rad poslechnu. proto to
sem preci pisu. Jinak jsem ale Vas prispevek moc nepochopil. Je v nem
zasifrovano nejake konkretni zdeleni?
Jaky poho navrhujete vy na zaklade Vasi zkusenosti?

Honza K