Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Květen 8 10:43:30 CEST 2008

Tak uz mame strojare (Ales Prochazka), informatika (ma malickost),ale
ja teda muzu intenzivne vymyslet az od 20.6. Tedy den po statni
zkousce. Myslite, ze by se dala vytvorit nekde wiki nebo nejaka jina
nam vsem pristupna stranka, kde by se dat zacit sepisovat navrh na
toho robota,protoze v tech emailech se nikdo poradne nevyzna.
Wiki by byla fajn, protoze kazdy z nas by tam mohl pripisovat to na
cem by pracoval, ostatni by pak videli vzdy aktualni stav celeho
navrhu a tady by se diskutovali jen zmeny. Protoze uz jsme resili
hodne napadu a myslenek, ale stale se v podstate motame nekde na
urovni brainstormingu a chtelo by to ty napady sepsat.

K podvozku:
Zkusenosti nemam vubec zadne, ale pokud vim, existuji v podstate 3 varianty:
1) kola a zataci se jak u auta
2) pasy a zataci se pohybem proti sobe, takze na miste
3) Pohyb ala pavouk = nekolik noh, alespon 6. Slozite na rizeni a
vyrobu, ale ma to vyhodu,  ze lze pouzit nohy i jako manipulator,
kdyby toho bylo treba

Osobne mi asi prijde nejrozumejsi pasova varianta. Ale zase bych rekl,
ze kvalitni pavouk ma nevetsi manevrovaci schopnost, ne? Co si o tom
myslite?

Honza