Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Květen 8 09:41:17 CEST 2008

Zas pro potreby tady toho projektu nemusi byt ciste rozpoznavani prece
100%, ne? Ja by to odmerovani nezavrhoval. Kamera dopresnuje stav
odmerovani, odmerovani je rozhodujici. Tudiz to, ze kamera vidi neco
pro ni necekaneho ... se proste ignoruje.
Marek