Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Středa Květen 7 21:10:35 CEST 2008

Nevim jestli HW list prijima a preposila i prilohy ale v priloze je idea jak
poznat chodnik a travu

Pozor je oprena o MODRY nikoliv zeleny kanal - z histogramu vyplyva, ze
zelene barvy je na travniku i na asfaltu kupodivu stejne.

Zdravi Petr Kubac