Telefonni linka, DTMF atd

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Květen 7 18:31:34 CEST 2008

>To by bylo perfektni...
>taky dobry napad, rozebrat nejaky externi modem a podivat se, co tam
>maji :) pokud to tedy neresi prave nejak na bazi procesoru a generovani
>dtmf v nem.

Dnesne modemy su jeden cip ktory riesi vsetko okrem "fyzickeho pripojenia" k linke; a to "smetie" okolo na to "fyzicke pripojenie" (dnes je dost toho uz tiez v kremiku, ale byva to osobitny kusok).

>Cili mi jde v podstate jen o to, abych pomoci AT prikazu zvedl, ci
>zavesil a DTMF si budu uz generovat audio cestou do "mikrofonu" tohohle
>jako telefonu.

Ako pan kolega Troller pisal, to vie modem urobit sam, a co sa tyka ovladania je to brutalne trivialne.

O chlpok lepsie voice modemy Vam dokonca to DTMF aj zdetekuju a zdekoduju, plus samozrejme robia aj AD/DA prevod.

Je to klasicke rozhodovanie sa medzi tym, co je uz hotove a netreba robit, ale nemusi to na 100% vyhovovat (napr. spominany rozmer), a tym, co si spravite sam, mozno aj na suciastkach lacnejsie a priamo nasite na Vasu poziadavku.

wek

PS. <nehanebna sebareklama>na mojej stranke vo “zvedavcovi” su dva starsie modemy, je na nich vidiet co je to evolucia; v priprave mam aj jeden modernejsi ale som sa este k tomu nedostal </nehanebna sebareklama>