Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Květen 7 17:26:53 CEST 2008

Ale chapeme, vy to jen vysvetlujete zbytecne slozite :-)

Prepokladate, ze u CNC je prevod na odmerovaci mechanismus presny, u
robota ze pracuje se skluzem. Vasi oponenti tvrdi, ze je moznost i u
robota udelat odmerovaci mechanismus s presnym prevodem (tj. jehoz
chyba se v case nekumuluje), vy tvrdite, ze nikoliv. Pochopil jsem to
spravne?

Ales Prochaska