Telefonni linka, DTMF atd

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Květen 7 14:57:13 CEST 2008

>No priznam se ze mne to taky napadlo, pouzit externi modem, ale jednak
>je to velke [...]

Ake mate rozmerove obmedzenie?
U vacsiny modernych externych modemov je obsah krabice 90% vzduch.
Tie dolespomenute moduly su miniaturne.

> [...] a taky pomerne spatna dostupnost...

To zavisi od ucelu. Ak to chcete kusovku, relativne lahko zozeniete nejaky starsi kus. Ak to chcete seriovo, daju sa kupit bud normalne modemy (napr. Zoom/Hayes), alebo moduly (napr. Clare spomina na svojich strankach ako zastupeni v CR Eniku). Akurat ich musite zhanat.

Potom tiez mozu byt otazky na homologaciu, co u bastlu bude troska vacsi problem ako u kupovaneho...

wek