Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Květen 7 11:31:12 CEST 2008

Ona vetsina specifikace ROBBUS lezi v mem PC (to co je na webu je jen
drobek) a neni v posledni dobe sily, ktera by mne donutila to uz konecne
dokopat.
Vlastne Kamil Rezac hodil na web to co prvotne vzniklo, pak jsme na tom
dale pracovali a vymysleli, komplikovali a zjednodusovali a ted to stale
ceka na to, az se urvu dojet par malych drobku, ktere v tom jeste nesedi.

Musim priznat, tohle je jedna z veci, ktere stale chybi postavit strechu
(za coz mohu v tomhle pripade jen ja sam), pac nejdriv chleba a pak hry ;).

--
Jiri Bezstarosti