OT:polystyren v zakladech

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Květen 7 11:08:10 CEST 2008

 7.5.2008, 10:57:31
Kazdy uvedomely obcan vi, ze lyze a jine zimni vybaveni se na jare
vyhazuji, a na podzim se kupuje nove. Jsou sice mezi nami zlocinci
kteri chteji skodit nasi skvele trzni budoucnosti tim ze pouzivaji
zimni vybaveni i nekolik sezon, ale to jim brzy razne zarazime.
Kazdy kdo prijede do hor s vybavenim starsim 6-ti mesicu, nebo bez
platneho certifikatu novosti, bude potrestam vysokou pokutou a
propadnutim veci vcetne uhrady nakladu na jeji ekologickou likvidaci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz