Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Květen 7 11:08:09 CEST 2008

>Vsechny tyhle veci se muzou obcas zresetovat na nulovy bod (doraz,
>koncak), to ten slepy robot nemuze, protoze nic takoveho nema

Ale ved je resetovany vzdy ked sa pusta na trat.

Ak je ta chyba od posledneho zresetovania mensia ako najvacsia dovolena chyba na sutaznom useku, tak ta "nemoznost zresetovania" nevadi.

wek

PS. Napadlo ma este, ci by si nemohol robot tahat za sebou Ariadninu nit, ktoru by sem-tam ukotvil napr. nastrelovacou kotvou alebo kuskom niecoho zuvackoviteho?
Je v podmienkach nedestrukcia chodnika? :-)