Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Květen 7 10:52:13 CEST 2008

 7.5.2008, 10:36:32

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Ales Prochaska napsal:

> Inu, takhle zacina uvazovat skupina nerobotiku... Ta multimaster
> sbernice je podle meho soudu skutecne nastrel prilis vysoko, ale co
> mate proti inteligentnim senzorum? To je podle me jedina realna
> moznost jak rozdelit praci mezi nekolik tymu

Prosim, opravte mne pokud se mylim, ale zatim jsem nabyl dojmu, ze
velkym problemem je postavit a udrzet v chodu i jeden konstrukcni tym.
Mnoha vozitka jsou dokonce dilem jednoho cloveka, takze plany na rozdelovani
prace mezi nekolik tymu pusobi dosti humorne.

> K tem dosud neformulovanym problemum, ne ze bych mel reseni ale nevite
> nekdo co je pravdy na tom, ze v urcitem pasmu UV se jevi veskera
> vegetace jako cerna zatimco hlina, kameny a asfalt jsou svetle?

V urcitem pasmu vlnovych delek (zvanych viditelne svetlo), jevi se
trava, na rozdil od asfaltu, betonu, ci hliny zelena.

Ale kdyz ony ty kosmicko-vojensko-CIA super technologie vypadaji tak
uzasne sexy. :-)