Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Květen 7 10:33:44 CEST 2008

Nebo ocelovy bubinek s hroty na pruznem raminku odvalujici se po zemi a
jeden piezosnimac. Dokud to bude cinkat jsem na tvrdym. Pokud to
prestane jsem na mekkym. Navic pokud se bubinek zastavi a robot jede tak
prede mnou neco je (obrubnik, kamen atd.).

Radek Vicek