OT:polystyren v zakladech

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Květen 7 09:12:38 CEST 2008

Podle mne je zase podsklepeni velice uzitecna az nezbytna vec i z
jinych hledisek nez je tepelna izolace. A to dokonce i kdybych
zanedbal dilnu, tak se v rodinnem domku ruzne skladovaci prostory vic
nez hodi. Jenom lyzarske vybaveni pro ctyrclennou rodinu zabere
nekolik m2. Vybaveni a nahradni dily pro udrzbu domu taky. Kdo ma dum
ma urcite i par bicyklu. No a nemit dilnu nebo aspon dilnicku, to je
(aspon pro ucastniky tehle konference) taky tezko predstavitelne...

Ales Prochaska