OT:polystyren v zakladech

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Středa Květen 7 08:09:03 CEST 2008

Proc si myslite, ze se celopodsklepeny dum vyplati ? Kdyz to totiz v
soucasne dobe porovnavam s rodnym domem, kde ve sklepech je jenom
haraburdi a nepotrebne veci (teda krome dilny), tak mne podsklepeny dum
vubec nelaka. Navic co se tyce energeticke narocnosti - sklepy musite
temperovat (nebo primo otapet) no a pokud vezmeme tepelnou ztratu, kdy
sklep pusobi jako izolace prizemi, tak polystyren mezi dekou a poterem
teplotni ztraty kompenzuje vic nez dostatecne...