Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Květen 6 15:43:54 CEST 2008

Ja mel na mysli nejakou takovouto situaci. Planovaci jednotka trasy se
zabyva si od senzoru vyzada informaci o poloze a na jejim zaklade
naprogramuje trasu nekam. Tu preda ridici jednotce (proud souradnice).
Motorove jednotka se rozjede a sama si bude komunikovat se senzorovou
jednotkou jestli jede opravdu tam, kam je potreba. (Treba jestli
neklouze po ledove plose, ...).
Navic muze dojit k tomu ze cestu zahradi nejaka nova prekazka. V tento
okamzik modul pro detekci prekazek sam inicializuje komunikaci s
planovaci jednotkou, tak preplanuje trasu a opet ji preda motorove
jednotce. S tim ze nad ridici jednotkou mohou byt dalsi jednotky a
podobne. To vyzaduje slozitejsi komunikaci, ale zase pokud se nejaka
jednotka pokazi, rekneme jedna s mnoha senzorovych, tak se nic nedeje.
Proto jsem navrhoval multimaster...