Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Květen 6 14:35:48 CEST 2008

Dovolim si s Vami nesouhlasit z techto duvodu:
1. Vyvoj ve vissim jazyce jde mnohem rychleji a jsou
  hlavne dostupne knihovny (napriklad od Intelu pro zpracovani obrazu).
2. Kooperace lidi na jednom SW neni problem, dokonce
  je mensi problem, nez reseni rychle komunikace.

A ted trochu jinak, co bych ocekaval od robota:
1. Stereoskopicke videni
2. Ultrazvukove senzory okoli robota + povrchu vozovky (prevence sjeti)
3. Hruba navigace pres GPS (jinak to fakt nejde, pokud Vam robota
  nekam poponesou, tak jste v ....)
4. Jemna navigace (kamery?, casove hyperbolicky princip z nejakych
  vlastnich vysilacu?, ....)
5. Detailni informace (dostupne pres WiFi)o aktualni situaci vsech
  subsystemu.

Takze moje prestava:
Urcite PC, notebook je idelani (cena, dostupnost, nahraditelnost).
Dale pak nejaky DSP (pod MCU si predstavim 8051) co by resil
zakladni senzory (pohyb, ultrazvuk, kompas, odometrie, ....).

Kamery primo do PC. Vse ostatni na nejake RS lince, nebo Eth.

	Slavek