Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Květen 6 14:21:34 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 6.5.2008 od Kamil Rezac:

> Trosku mi to pripomina lonskou diskuzi minisumiostu - cilem je
> vystrkat nepratelskeho robota z ringu. Jeden clovek ale prisel s
> konstrukci - tezka zakladna s dobrou prilnavosti a rotujicim
> ramenem. Do pravidel se to asi veslo, inovativni pristup (spis
> zdimani pravidel) to taky bylo, ale je to to, v cem se chce
> soutezit?

No a proc by se v tom nechtelo soutezit? Jestlize to neodporuje
pravidlum, pak je to v poradku, to jsem psal uz loni. Od toho jsou
prece pravidla.

> - snahu konstrukteru to preneslo z oblasti jak najit a vystrkat
> robota na to, jak ho udelat dostatecne plocheho, aby se vesel pod
> rameno...

Co ja vim, tak onen konstrukter Samsona ma roboty tri a dva z nich ho
i loni v pohode vytlacily, aniz by byly pod ramenem.

Proste se vsichni vztekali, protoze nekdo vymyslel neco jineho a
vypalil jim rybnik.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem