Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Květen 6 14:14:23 CEST 2008

Netrval bych na multimaster. Pripada mi to nadbytecne, aspon tam
nevidim vubec misto pro dalsi mastery. Topologie komunikace je podle
mne jednoznacne hvezda (jednourovnovy strom), komunikaci zahajuje vzdy
hlavni procesor (pta se senzoru, necha si posilat treba ty mapy
prekazek od podruznych procesoru apod., asynchronni udalost jako naraz
do prekazky a sepnuti koncaku klidne zlomek vteriny pocka, nehlede na
to, ze ji napred obslouzi procesor podvozku a pak teprve poda hlaseni
apod.).

Ales Prochaska